AG Neovo X-17AV/X-17STD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AG Neovo X-17AV/X-17STD op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sonja5vervolg 06-04-2012
Geschreven voor: AG Neovo X-17AV/X-17STD

Het bleek aan de adapter te liggen. Ze hebben een nieuwe adapter opgestuurd plus nog een aantal kabels, en hij doet het weer.
Dat ik het beeldscherm de eerste keer terugkreeg met alleen de melding 'geen defect' en zonder dat er contact is opgenomen, schijnt niet de normale werkwijze te zijn.
Dus hierbij is Neovo gerehabiliteerd.

Sonja5 23-03-2012
Geschreven voor: AG Neovo X-17AV/X-17STD

Na tweeëneenhalf jaar geeft het beeldscherm er de brui aan. Met opstarten blijft het beeld niet staan. Na ongeveer een kwartier blijft het beeld eindelijk staan. Ik heb hem opgestuurd maar krijg hem defect terug. Zij hebben geen defect gevonden. En of ik voortaan beter wil verpakken, want de knoppen op de hoeken waren afgebroken. Dat hebben ze 'uit coulance' hersteld. Terwijl ik met behulp van de winkel waar ik hem kocht, het scherm juist heel goed met luchtkussens en zonder voet heb ingepakt. En wat moet ik met een defect scherm met 'gerepareerde' noppen?
Ik voel mijzelf nu 'gepakt' maar ik stuur hem nog een keer op. Wordt vervolgd.